Kimler Burda ? :)

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Cenk Deniz'in Doğumgünüsü :)

Bir baktım kaç gün olmuş ben yazamamışım birikmiş birikmiş..Ne kadar hızlı geçiyor zaman..Nasılda   koşuşturma içinde yitip giden hayatı..
Kısaca beş günü özetlersek bir uğur böceği vakası ,Nil Peri'nin kaplumbağamız Süslüyü yeme çalışmaları
 her gün yaşanan ben büyüdüm size ihityacım yok tripleri,umut etmeler,tebessümler, şaşırmalar..Ve akşam olup Periler uyuyunca pestili çıkmış ben.
Ha unutmadan muhteşem bir Selimiye Camii ve Mimar Sinan yazısı sizleri bekliyor ama akşam olacak ve periler rüyalar alemine güzel bir uykuya dalacak..

**Aslında bu koşuşturma arasında bugün  yazı yazma çabamın amacı Canım Arkadaşım Canan'ın ömrü emaneti biricik oğlu Cenk Deniz'in Doğumgünü olması..
Biz Canan'la ilkoluldan beri arkadaşız.Çok uzun bir süre görüşemedik.Ama hep aklımızdaydık birbirimizin.Şehir farklılıkları ,günlük hayatın koşuşturması derken farkedemedik neler kaybettiğimizi..Sonunda kavuştuk ..Şimdi içemediğimiz kahvelerin acısını çıkarıp ,çenemiz koparcasına konuşuyoruz konuşıyoruz:)
Canan'ım ..Cenk Deniz'im..çooookk mutlu  ömrünüz olsun..Hayata , Umuta dair ne varsa sizin olsun..Seviyoruz Sizi..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder