Kimler Burda ? :)

29 Nisan 2013 Pazartesi


Kapımıza gülen çiçek astık biz ..her gören gülümsesin öyle girsin kapıdan diye.. Uğur böcekleri yapıştırdık biri Nisa biri Nil olsun uğurlu gelsin gelen..Uğur getirsin her gelene..
Mutfakta en güzel kahveleri içtik ..Pencere önü koltuklarda yağan karı seyrettik.. Perdelerimizi hiç kapatmadık hep aydınlık oldu evimiz.. Kızlar uyusun diye sabırsızlıkla bekleyip en güzel filmleri seyrettik.. 
ben çok güldüm evimde..ağladım..Mutlu anlarım
..hepsi aklımda.. Ne çok yaşadık;
nil'im bu eve geldi..ne de güzel geldi.. ömrümün diğer yarısı..Gülen dünyam benim..
Nisa'mın ilk doğum günü ..ilk bu evde üfledi o çok sevdiği mumları..Bu evde yürüdü..Hayata karşı ilk adımlarını bu odada attı..
Kötülükleri ne çok görmezden geldik..Ne çok sineye çektik..
Aldığımız her şey ne önemliydi.. neyi nereye assak ,neyi nereye yapıştırsak..:) 
daha çok şey yazasım var ama yetmeyecek harfler diye korkuyorum... ya yetim  kalırsa cümleler..Giderayak..Olmaz!Yakışmaz!
Bize ait her seyi topladık ..Eşyalar..Güzel zamanlar..
Durup durup her baktığımda o biçim ağlayasım var da.. yutkunuyorum..
Bu evde ben seni daha çok sevdim sevgili! Bu evle daha çok sevdim..Sindin içime..
Bu zamanlarımızdan daha güzel zamanlara gidiyoruz biliyorum! 
Bu evi..
perilerimi..
Seni çok seviyorum!


..diye yola çıktık biz.Geçirilen zor zamanlar , İstanbul , annelik çok yordu beni.Şimdi bu küçük sevimli şehirdeyiz."Huzur Şehrim"diyorum ben buraya.En baştan sil baştan yaşamaya geldik.
İki küçük peri emanet edildi bana.Tek istediğim sağlıklı , mutlu çocuklar olmalı.Öyle kaptırmışım ki kendimi aman yemek saati aman uyku saati aman çişi kakası :) Baktım ki bana ait pek bir şey kalmamış.Şikayetçi miyim ?Asla değilim ama insan bazen kendine ait zamanlar istiyor.Bende arada elime kağıt kalem alıp severim birşeyler karalamayı,notlar tutup ajandamın sayfalarını çoğaltmayı.Derken burda buldum kendimi..
Her kadın bir annedir deyip Hoşgeldiniz diyorum.Bu ilk yazım..Diğer yazışmalarımızda daha çok tanıyacağız birbirimizi........... 
               *En Mutlu Anne..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder